Տարածաշրջան12:20, 09 Դեկտեմբեր 2015
Կասպիցծովյան տրանզիտային միջանցքը՝ որպես այլընտրանքային ուղի Թուրքիայի համար

Ռուսաստանի և Թուրքիայի միջև առաջացած լարված իրադրության և կաթվածահար եղած առևտրատնտեսական կապերի պատճառով Թուրքիան այլընտրանքային առևտրական ուղիներ է որոնում: Թուրքական «Sabah» թերթի կայքի տեղեկացմամբ՝ այսուհետ որպես այդպիսի այլընտրանք կարող է ծառայել կասպիցծովյան տրանզիտային միջանցքը: Ըստ աղբյուրի՝ վերջինս կարող է Ռուսաստանի համեմատ ավելի արագ և կրկնակի էժան առևտրական կապեր ապահովել, ինչպես նաև՝ նոր առևտրական շուկաներ դուրս գալու հնարավորություն ընձեռնել Թուրքիային:
Կասպիցծովյան միջանցքի վերաբերյալ «Կասպյան ռազմավարական ինստիտուտի» (HASEN) պատրաստած հաշվետվության համաձայն՝ այս միջանցքը, որը պետք է Թուրքիայի միջոցով միմյանց կապի Եվրոպան ու Չինաստանը, տարածաշրջանում Թուրքիայի համար լոգիստիկ կենտրոնի կարգավիճակ կստեղծի: Ենթադրվում է, որ Թուրքիայի և Չինաստանի միջև արտաքին առևտրի ծավալը, որը ներկայումս կազմում է տարեկան 24 մլրդ դոլար, մինչև 2020թ. կկազմի 100 մլրդ դոլար: Իսկ Եվրոպայի և Չինաստանի միջև կատարվող առևտրի ծավալը նույն տարեթվին ենթադրաբար կհատի 800 մլրդ սահմանը:
«HASEN»-ի մասնագետներից Զաֆեր Աջարն ընդգծել է, որ կասպիցծովյան միջանցքի երկրները կարող են փոխհատուցել Ռուսաստանի հետ առևտրի սահմանափակումները: Որպեսզի այս առևտրական ուղին կյանքի կոչվի, անհրաժեշտ է, որ Թուրքիան հնարավորինս արագ ավարտի Բաքու–Թբիլիսի–Կարս ուղու՝ իր տարածքում գտնվող 76կմ երկարությամբ հատվածի շինարարությունը:
Այս ենթաբաժնի վերջին նորությունները

Անթալիայի օդանավակայանը կարող է տարեկան սպասարկել շուրջ 82 մլն ուղևորի։

Ֆիդան․«Ինչպես «Իսլամական պետություն» ահաբեկչական կազմակերպությունըդուրս եկավ ասպարեզից, այնպես էլ PKK-ն դուրս կգա: Կա՛մ իր կամքով՝ խաղաղության մեջ, կա՛մ այլ կերպ»։

«AFAD»-ի հայտարարության համաձայն՝ հետցնցումները կանխատեսվել է, որ կմեղմանան և կավարտվեն առաջիկա մի քանի շաբաթների ընթացքում։
Ուղիղ խոսք

Անկարայում հարձակում TUSAŞ-ի վրա․ մանրամասներ և վերլուծություն
ամենաշատ ընթերցված
Որպես այլընտրանքային ուղիներ դիտարկվել են Հունաստանի և Բուլղարիայի օդային տարածքները:
Հարձակումն կատարած անձը ձերբակալվել է: Դեպքի հանգամանքները պարզվում են:
JINSA-ի զեկույցում ընդգծվել է, որ Թուրքիան կործանիչների ձեռքբերման տեսանկյունից վստահելի չէ:
Նշվում է, որ աշխատանքներ են տարվում Թուրքիայից դեպի Հալեպ և Իդլիբ էլեկտրաէներգիա և գազ փոխադրելու 2 նոր գծի վրա։
Նման սուզանավեր արտադրում են ԱՄՆ-ն, Ռուսաստանը, Չինաստանը, Ֆրանսիան, Մեծ Բրիտանիան և Հնդկաստանը։
Օրացույց
Հարցումներ
Այս տարի կբացվի՞ հայ-թուրքական սահմանը 2 երկրների քաղաքացիների համար:
արտարժույթ
EUR | TRY | USD |
549.84 | 90.05 | 485.12 |