Մշակութային06:58, 25 Մարտ 2015
Հայ գեղանկարիչը Պիկասոյի «Գեռնիկա»-ի մոտիվներով հեղինակել է ցեղասպանությանը նվիրված կտավ

ԱՄՆ-ի Չիկագո քաղաքում բնակվող ազգությամբ հայ գեղանկարիչ Ժակի Ղազարյանը 1915թ. Հայոց ցեղասպանության 100-ամյա տարելիցի կապակցությամբ հեղինակել է «Նախագիծ 1915» անվամբ մի կտավ: Այդ կտավում հին հայերեն գրառումներից ու քարտեզներից բացի տեղ են գտել նաև Ղազարյանի տատիկի ասեղնագործությունները:
Ամերիկահայ գեղանկարիչը նշել է, որ իր այդ նկարը ստեղծվել է իսպանացի աշխարհահռչակ նկարիչ Պաբլո Պիկասոյի «Գեռնիկա» (իսպ.՝ Guernica) կտավի մոտիվներով, որտեղ Պիկասոն պատկերել էր, թե ինչպես են քաղաքացիական պատերազմի ժամանակ նացիստներն ավերում Իսպանիայի Գեռնիկա քաղաքը: «Գեռնիկա» կտավը երկար տարիներ կախված է Նյու Յորքի ժամանակակից արվեստի թանգարանում։ 1981 թ. այն ցուցադրվել է Իսպանիայում։ 1992 թ. այն կախվել է Մադրիդի Ռեյնա Սոֆյա թանգարանում՝ թանգարանի բացման ժամանակ։
Պաբլո Պիկասո, «Guernica)», 1937թ.
Նշվում է նաև, որ «Նախագիծ 2015» կտավի չափսերը նույնպես համապատասխանում են Պիկասոյի նկարի չափսերի հետ (349 × 776 սմ):
Այս ենթաբաժնի վերջին նորությունները

Ֆիլմը լինելու է Թուրքիայի և Հայաստանի միջև առաջին համատեղ լիամետրաժ ֆիլմարտադրանքը:

Արա գյուլերի մրցաշարում առաջին տեղը գրավել է Ստամբուլում գործող հայկական «Կենտրոնական» ավագ դպրոցի սան Մարինա Աբդը:

Սերիալը կհեռարձակվի «Լույս TV»-ի եթերում՝ հայերեն հնչողությամբ և թուրքերեն ենթագրով։
Ուղիղ խոսք

Անկարայում հարձակում TUSAŞ-ի վրա․ մանրամասներ և վերլուծություն
ամենաշատ ընթերցված
Հոդվածում նշվում է, որ Թուրքիան և Ադրբեջանը ցամաքով իրար կապող միջանցքի թեման կրկին օրակարգում է։
Թուրքիայի նախագահը նշել է, որ Անկարան պատրաստ է ցուցաբերել ցանկացած աջակցություն, այդ թվում՝ միջնորդություն։
Ֆաթիհ Էրբաքանը պնդել է, որ Իսրայելին պիտի պատասխանել իրեն հասկանալի լեզվով։
Կողմերը քննարկել են Իսրայել-Իրան առճակատումը և շարունակվող լարվածության հնարավոր գլոբալ ու տարածաշրջանային հետևանքները։
Իրանի և Իսրայելի ֆոնդային բորսաներում ևս զգալի անկում է նկատվում։
Օրացույց
Հարցումներ
Այս տարի կբացվի՞ հայ-թուրքական սահմանը 2 երկրների քաղաքացիների համար:
արտարժույթ
EUR | TRY | USD |
549.84 | 90.05 | 485.12 |